Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
12
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Universality and personalization of the path modelling in the customer loyalty researches
Autorzy: Skowron Łukasz
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 4(38)
Strony: 143 - 153
Bazy: EBSCO | BazEkon
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Aktualnie, w dobie rewolucji informacyjnej można dostrzec silny wzrost znaczenia zasobów niematerialnych przedsiębiorstw zarówno w procesie wyznaczania ich wartości rynkowej, jak również określania pozycji konkurencyjnej względem innych graczy rynkowych. W niniejszym artykule autor skoncentrował się na prezentacji głównych cech niematerialnych zasobów firmy wraz z ograniczeniami ich pomiaru wynikającymi z ich specyficznego charakteru. Ponadto zostały szczegółowo omówione w perspektywie trzech różnych sektorów gospodarczych trzy modele ścieżkowe służące do pomiaru jednego z obszarów omawianej grupy zasobów tj. satysfakcji i lojalności klientów
Nowadays, in the age of the new economy one can observe a noticeable increase in the significance of intangible assets of a company, both in the process of a company’s market value determination as well as while building its competitive advantage. In the article, Author focuses on a presentation of the main features of intangible assets of a company, together with the limitations related to their specific nature. Additionally, three main path models, which may be used to measure one of the areas on aforementioned assets, has been discussed in detail from the perspective of three different economic sectors.