Formularz do publikacji pracowników PL dostępny TUTAJ

Szczegóły publikacji

Tytuł:

Analiza i ocena systemu kształcenia w krajach afrykańskich na przykładzie Universite Sidi Mohamed ben Abdellah w Fezie w Maroko

Autorzy: Aneta Kulig, Arkadiusz Gola
Typ: Rozdział
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Źródło: Region i edukacja a procesy rozwojowe
Redaktorzy: Ewa Bojar, Tomasz Żminda, Jakub Bis
Miejsce wydania: Lublin
Wydawca: Politechnika Lubelska
Rok wydania: 2014
Strony: 159 - 170
Abstrakt: PL
Wszechobecne procesy globalizacji powodują możliwość podjęcia nauki oraz pracy w różnych krajach położonych nie tylko na kontynencie europejskim, lecz również w innych rejonach świata. Ma to bezpośrednie przełożenie na przenikanie się kultur i religii, ale także wyrównywanie poziomu życia i rozwoju w różnych obszarach geograficznych. Kraje afrykańskie uchodzą za jedne z najmniej rozwiniętych na świecie, co może być m.in. efektem niskiego poziomu kształcenia. W artykule przedstawiono wyniki badań oceny systemu kształcenia w Uniwersytecie Sidi Mohamed Ben Abdellah w Fezie (Maroko). W celu obiektywizacji wyników, badania zostały przeprowadzone zarówno wśród studentów będących rdzennymi Marokańczykami, jak również wśród studentów zagranicznych (Europejczyków) przebywających na niniejszej uczelni w ramach wymian międzynarodowych.
Publikacja do: modułu sprawozdawczego PBN
Liczba arkuszy: 0.6
Open Access: TAK
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Licencja: Inna otwarta licencja
Czas opublikowania w Open Access: W momencie opublikowania
Liczba miesięcy od opublikowania do udostępnienia: 0
Materiał konferencyjny: NIE