Formularz do publikacji pracowników PL dostępny TUTAJ

Raport jednostki organizacyjnej

Katedra Marketingu

Wydział Zarządzania
-
Autorzy Publikacje Publikacje z Impact Factor Publikacje z listy filadelfijskiej Publikacje z listy MNisW Współpraca z zagranicą Suma punktów jednostki Suma cytowań
8 8 2 2 6 1 70 0

Publikacje:

Wybierz do eksportu: Wszystkie, ŻadneEksportuj do RIS

Artykuły(6)

1 The impact of post-reality on creative businesses / Rzemieniak Magdalena // JOURNAL OF MANAGEMENT AND FINANCIAL SCIENCES - 2018, nr 31, vol. 11, s. 59-67 [MNiSW: 13]
2 The model of professional satisfaction of nursing staff in Poland – brief communication / Kunecka Danuta, Skowron Łukasz // INTERNATIONAL JOURNAL OF OCCUPATIONAL SAFETY AND ERGONOMICS - 2018, s. 1-9 [MNiSW: 15]
3 Negatywne doświadczenia zakupowe a postrzeganie zagrożeń i skłonność do zawierania transakcji w środowisku wirtualnym / Gąsior Marcin // MARKETING I RYNEK - 2018, nr 4, s. 213-223 [MNiSW: 9]
4 The REKO System in Finland: a New Model of a Sustainable Marketing Channel / Szymoniuk Barbara, Valtari Heidi // PROBLEMY EKOROZWOJU / PROBLEMS OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT - 2018, nr 2, vol. 13, s. 103-111 [MNiSW: 15]
5 Wpływ zjawiska post-reality na zachowania konsumentów oraz strategie marketingowe przedsiębiorstw / Rzemieniak Magdalena, Maciaszczyk Magdalena // MARKETING I RYNEK - 2018, nr 4, s. 470-476 [MNiSW: 9]
6 Wykorzystanie mediów społecznościowych w działalności marketingowej przedsiębiorstw / Bojanowska Agnieszka // MARKETING I RYNEK - 2018, nr 4, s. 77-88 [MNiSW: 9]

Rozdzialy(2)

1 Changes in the attitudes towards consumers entailed by marketing 3.0 / Rzemieniak Magdalena, Maciaszczyk Magdalena // W: New trends in process control and production management; [Red:] Štofová Lenka , Szaryszová Petra - Boca Raton [et.al.]: CRC Press - Taylor & Francis Group, 2018, s. 439-443
2 The potential of using event marketing / Wyrwisz Joanna // W: New trends in process control and production management; [Red:] Štofová Lenka , Szaryszová Petra - Boca Raton [et.al.]: CRC Press - Taylor & Francis Group, 2018, s. 567-570