Formularz do publikacji pracowników PL dostępny TUTAJ

Szczegóły źródła

Tytul:MARKETING I ZARZĄDZANIE
Typ:Czasopismo
ISSN: 2450-775X
Punkty: 0
MNISW:
LF:
Impact Factor:

Wybierz do eksportu: Wszystkie, ŻadneEksportuj do RIS
2016 (1) 2017 (17)

Artykuły(17)

1 Advertainment w komunikacji marketingowej marki miasta / Wyrwisz Joanna // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 1, vol. 47, s. 311-322 [MNiSW: 9]
2 Determinanty satysfakcji z pracy - studium teoretyczne / Sak-Skowron Monika, Skowron Łukasz // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 2, s. 243-253 [MNiSW: 9]
3 Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych – różnice międzygeneracyjne / Cichorzewska Marzena, Mendryk Iwona // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, vol. 49, s. 163-179 [MNiSW: 9]
4 Efektywność inbound marketingu – wybrane problemy pomiarowe / Wyrwisz Joanna // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, vol. 49, s. 273-281 [MNiSW: 9]
5 Ethnographic methods – a case study of gaining knowledge about consumers / Rzemieniak Magdalena // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, s. 79-84 [MNiSW: 9]
6 Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych / Cholewa-Wiktor Marta // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, vol. 49, s. 211-220 [MNiSW: 9]
7 Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju / Maik Robert // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 2, vol. 48, s. 373-375 [MNiSW: 9]
8 Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej "Apis" w Lublinie / Dziwulski Jacek // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 1, vol. 47, s. 183-195 [MNiSW: 9]
9 Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji / Mazur Barbara // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, s. 67-79 [MNiSW: 9]
10 Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia / Janik Wiesław, Paździor Artur // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, s. 137-147 [MNiSW: 9]
11 Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP / Bojanowska Agnieszka // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, s. 113-122 [MNiSW: 9]
12 Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities / Maciaszczyk Magdalena // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, vol. 49, s. 19-25 [MNiSW: 9]
13 Sferyczny model komunikacji marketingowej / Szymoniuk Barbara // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, s. 193-208 [MNiSW: 9]
14 Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta / Gąsior Marcin // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 2, vol. 48, s. 289-300 [MNiSW: 9]
15 Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie / Dziwulski Jacek // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, s. 123-135 [MNiSW: 9]
16 Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu Kody / Paździor Artur, Maj Gabriel // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, s. 181-191 [MNiSW: 9]
17 Zaufanie w sieciach B+R ‒ perspektywa neuromarketingu / Jakubowski Marek, Baran Katarzyna // MARKETING I ZARZĄDZANIE - 2017, nr 3, vol. 49, s. 97-111 [MNiSW: 9]