Implementing game elements into didactic process: a case study
Fragment książki (Materiały konferencyjne)
Status: | |
Autorzy: | Borys Magdalena, Laskowski Maciej |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0.5 |
Język: | angielski |
Strony: | 819 - 824 |
Bazy: | EconPapers |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | Management, Knowledge and Learning International Conference 2013 (MakeLearn2013) |
Termin konferencji: | 19 czerwca 2013 do 21 czerwca 2013 |
Miasto konferencji: | Zadar |
Państwo konferencji: | CHORWACJA |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Inne |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | angielski |
This article discusses the impact of implementin g the gaming elements such as points and leader boards into the learning process on the technical university. The pros and cons of the discussed solution are presented. The discussion is supported by results of the case study: students were divided into two groups. The study path of the first group was enriched with gami ng elements, while the other was taught using the traditional didactic methods. After the whole semest er the results of both groups – attendance, number of additional tasks completed, the grade av erage and so on were collected and analysed. |