Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Borys Magdalena, Laskowski Maciej
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.5
Język: angielski
Strony: 819 - 824
Bazy: EconPapers
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: Management, Knowledge and Learning International Conference 2013 (MakeLearn2013)
Termin konferencji: 19 czerwca 2013 do 21 czerwca 2013
Miasto konferencji: Zadar
Państwo konferencji: CHORWACJA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Inne
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
This article discusses the impact of implementin g the gaming elements such as points and leader boards into the learning process on the technical university. The pros and cons of the discussed solution are presented. The discussion is supported by results of the case study: students were divided into two groups. The study path of the first group was enriched with gami ng elements, while the other was taught using the traditional didactic methods. After the whole semest er the results of both groups – attendance, number of additional tasks completed, the grade av erage and so on were collected and analysed.