Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Cichorzewska Marzena
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Strony: 126 - 134
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Artykuł dotyczy źródeł innowacyjności w działaniach społecznie odpowiedzialnych podejmowanych i realizowanych przez przedsiębiorstwa. Wiele przedsiębiorstw chcąc osiągnąć sukces rynkowy poszukuje nowości w obszarach technologicznych, organizacyjnych czy marketingowych. Ciągle jeszcze obszar działań społecznych jest tym, który bywa nieznany lub niedoceniany przez organizacje gospodarcze.Ale to właśnie tam,szereg firm może znaleźć źródło inspiracji do przeprowadzenia zmian, które pomogą im stać się bardziej konkurencyjnymi i odnieść sukces. W artykule zostały omówione wybrane definicje innowacji i społecznej odpowiedzialności biznesu. Ponadto zostały wskazane przykłady innowacyjnych rozwiązań zainicjowane poprzez działania społecznie odpowiedzialne. Na koniec przytoczono wyniki badań przeprowadzonych w ramach programu "CSR drogą do innowacji".