Proces innowacji a marketing lateralny w kontekście scenariusza "Rewolucji Agrarnej" na Lubelszczyźnie
Fragment książki (Rozdział w książce)
Status: | |
Autorzy: | Rzemieniak Magdalena |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Strony: | 106 - 125 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
Marketing lateralny jest metodą tworzenia innowacji, które, zgodnie z modelem dyfuzji innowacji, nie są od razu akceptowane przez wszystkich. Często nie są nawet rozumiane przez potencjalnych nabywców. Dla ich zrozumienia nabywcy potrzebują jasnego i prostego wytłumaczenia istoty nowego produktu, a także odpowiedzi na pytanie: " W jaki sposób ten nowy produkt różni się od pozostałych?". Tutaj pojawia się istotna rola pozycjonowania, którego głównym zadaniem jest nadanie nowości znaczenia. Aspekt pozycjonowania nabiera szczególnego znaczenia e tekście scenariusza " Rewolucji agrarnej na Lubelszczyźnie". | |
Lateral Marketing is the method of the innovation which, according to the model of diffusion of innovations are not immediately accepted by all. Often they are not even understood by potential buyers. For their understanding of the customer needs a clear and simple explanation of the essence of the new product, as well as answers to the question:" How does this new product is different from the others?. Here comes the important role of positioning, whose main task is to give a new meaning. Positioning aspect is of particular importance in the text of the script " Agrarian Revolution " in the Lublin region. |