Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

Status:
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Strony: 106 - 125
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Marketing lateralny jest metodą tworzenia innowacji, które, zgodnie z modelem dyfuzji innowacji, nie są od razu akceptowane przez wszystkich. Często nie są nawet rozumiane przez potencjalnych nabywców. Dla ich zrozumienia nabywcy potrzebują jasnego i prostego wytłumaczenia istoty nowego produktu, a także odpowiedzi na pytanie: " W jaki sposób ten nowy produkt różni się od pozostałych?". Tutaj pojawia się istotna rola pozycjonowania, którego głównym zadaniem jest nadanie nowości znaczenia. Aspekt pozycjonowania nabiera szczególnego znaczenia e tekście scenariusza " Rewolucji agrarnej na Lubelszczyźnie".
Lateral Marketing is the method of the innovation which, according to the model of diffusion of innovations are not immediately accepted by all. Often they are not even understood by potential buyers. For their understanding of the customer needs a clear and simple explanation of the essence of the new product, as well as answers to the question:" How does this new product is different from the others?. Here comes the important role of positioning, whose main task is to give a new meaning. Positioning aspect is of particular importance in the text of the script " Agrarian Revolution " in the Lublin region.