Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Siemionek Ewa
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.8
Język: polski
Strony: 61 - 75
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte repozytorium
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W pracy przedstawiono metodę badawczą pojazdu jednośladowego z zamontowanym silnikiem elektrycznym trójfazowym synchronicznym wraz ze sterownikiem. Pomiary przeprowadzono dla określonych warunków eksploatacyjnych uwzględniających: ruch wymuszony dla odcinka drogi poziomej, pokonywanie wzniesienia, zmianę rodzaju nawierzchni drogi oraz obciążenia pojazdu. Rozważono wpływ wybranych parametrów eksploatacyjnych na pracę elektrycznego układu napędowego. Opisano również przykładowe wyniki z przeprowadzonych badań drogowych pojazdu.
The paper describes a research method for testing a one-track vehicle equipped with a three-phase electric synchronous engine, including a controller. The tests were conducted for specified operating conditions involving the following: constrained motion on a horizontal road section, gradient negotiation, changes in road surface type, and vehicle load. The effect of selected operating parameters on the work of the electric drive system was investigated. The paper also gives examples of the results of the conducted road tests of the vehicle