Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Cisowski Tadeusz, Wojciechowski Łukasz
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.6
Język: polski
Strony: 122 - 136
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte repozytorium
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W niniejszej pracy przedstawiono model matematyczny wyznaczania optymalnego planu zestawiania pociągów przez stacje rozrządowe. Zaprezentowano ideę metody podziału i ograniczeń i jej zastosowanie w algorytmie budowy optymalnego planu zestawiania pociągów. Pokazano przykład wyznaczania planu optymalnego dla wybranego potoku wagonów.
This paper presents a mathematical model determining the optimal plan of train assembly by marshalling yards. The conception consists in a branch and bound method and its application in an algorithm of the development of optimal plans of train assembly. An example is given showing the determination of an optimal plan for selected traffic of railway wagons.