Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Cisowski Tadeusz, Wojciechowski Łukasz
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.6
Język: polski
Strony: 137 - 148
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte repozytorium
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W niniejszej pracy przedstawiono model matematyczny wyznaczania optymalnego planu zestawiania pociągów przez stacje rozrządowe. Zaprezentowano ideę metody podziału i ograniczeń. Zbudowano plan zestawiania pociągów, uwzględniający ograniczenia związane z obciążeniem stacji i liczbą torów.
This paper presents a mathematical model determining the optimal plan of train assembly by marshalling yards. The conception consists in a branch and bound method. A plan of train assembly has been developed, taking into account the bounding related to the capacity of marshalling yards and the number of tracks.