Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Wersja dokumentu: Drukowana
Arkusze wydawnicze: 0.5
Język: polski
Strony: 222 - 229
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Mobile marketing is of marketing communication instruments. That pecific tool improves the process of targeting the audience which may in consequence increase the efficienvy of the whole campaign. In particular the aim of the chapter is to show the importance and determinants of using of mobile marketing as specific tool of sales promotion of products and services