Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.6
Język: angielski
Strony: 93 - 100
Bazy: BazTech | CEJSH
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
Women are a very specific target group. Modern female consumers eagerly use the Internet and social media. Almost 73% of female consumers claim that social websites contain reliable and useful information and 44% advice other women in the purchasing process. As many as 91% of women never leave their homes without their mobile phones and 39% claim that surfing the Internet is the most calm part of their day. Therefore, marketing activities aimed at women should be a result of knowing the target group and planning activities in accordance with the group’s needs. Enterprises should be aware of their purchasing and communication power.