Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Słoniec Jolanta
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.69
Język: angielski
Strony: 110 - 121
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
This chapter relates to use of social network as a place for marketing activities. The subject of research is a company in the entertainment industry. It was performed an analysis of the company's activities during the period of five weeks on Facebook, in a case study. It was pointed to a number of problems in the management of the company’s Fan Page. These are mainly: little involvement of the fans and the low level of interaction fans with Fan Page’s company, a small business visibility and stand out from the competition, the failure to prevent the company against the stereotypical perception of speed-dating by society. It was also proposed to solve these problems by: engaging company in dialogue with fans, create a gravatar of the company, which will increase the visibility of company in the network, conducting of the competition with prizes on Fan Page’s company, the measurement of the results of the actions.