Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Kulig Aneta, Gola Arkadiusz
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.6
Język: polski
Strony: 159 - 170
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski
Wszechobecne procesy globalizacji powodują możliwość podjęcia nauki oraz pracy w różnych krajach położonych nie tylko na kontynencie europejskim, lecz również w innych rejonach świata. Ma to bezpośrednie przełożenie na przenikanie się kultur i religii, ale także wyrównywanie poziomu życia i rozwoju w różnych obszarach geograficznych. Kraje afrykańskie uchodzą za jedne z najmniej rozwiniętych na świecie, co może być m.in. efektem niskiego poziomu kształcenia. W artykule przedstawiono wyniki badań oceny systemu kształcenia w Uniwersytecie Sidi Mohamed Ben Abdellah w Fezie (Maroko). W celu obiektywizacji wyników, badania zostały przeprowadzone zarówno wśród studentów będących rdzennymi Marokańczykami, jak również wśród studentów zagranicznych (Europejczyków) przebywających na niniejszej uczelni w ramach wymian międzynarodowych.