Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.5
Język: polski
Strony: 87 - 95
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski
Celem rozdziału jest wskazanie znaczenia oraz uwarunkowań komunikacji marketingowej w dobie marketingu 3.0. Marketing 3.0 jest podejściem, które traktuje klienta wielowymiarowo. Klientowi przypisuje się kluczową rolę i postrzega przede wszystkim jako wyznającego wartości technologii dający możliwość tworzenia treści i uczestnictwa w wirtualnych społecznościach w powiązaniu z nadrzędną rolą klienta, wymaga od organizacji stosowania odpowiedniej komunikacji z rynkiem. Powinna być ona odpowiednio zaplanowana i wykorzystywać narzędzia dające możliwość interakcji z odbiorcami. Szczególną rolę przypisuje się tutaj mediom społecznościowym. W rozdziale ujęte zostanie porównanie marketingowych działań komunikacyjnych w obszarze marketingu skoncentrowanego na produkcie i kliencie z marketingiem skupiającym się na wartościach. W oparciu o badania własne oraz zasoby Internetu zaprezentowany zostanie przykład z praktyki ilustrujący zastosowanie koncepcji marketingu 3.0. Pole rozważań zawężono do aspektu społecznej komunikacji z otoczeniem oraz wykorzystywanego instrumentarium, bez uwzględniania efektywności finansowej.