Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Żelazna Anna
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.6
Język: polski
Strony: 98 - 103
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski
Wprowadzanie zasad społecznej odpowiedzialności we współczesnych podmiotach gospodarczych staje się coraz bardziej rozpowszechnione. Pozyskiwanie informacji dotyczących potrzeb i oczekiwań od różnych grup interesariuszy, kształtowanie relacji z nimi opartych na zaufaniu i dialogu mogą bardzo ułatwić ten proces. Przyczyniają się do realizowania zadań jednostki zgodnie z oczekiwaniami grup zainteresowanych. Rozdział prezentuje główne założenia włączania interesariuszy w podejmowanie decyzji we współczesnych podmiotach gospodarczych w oparciu o standard AA 1000.