Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
10
WOS
Status:
Autorzy: Miłosz Marek, Luján-Mora Sergio, Bardou Daniel , Merceron Agathe, Peñafiel Myriam
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 5808 - 5818
Web of Science® Times Cited: 20
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 6th International Conference on Education and New Learning Technologies
Skrócona nazwa konferencji: EDULEARN14
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 7 lipca 2014 do 9 lipca 2014
Miasto konferencji: Barcelona
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The ACM-IEEE Computing Curricula 2005 was published by the Association for Computing Machinery (ACM), the Association for Information Systems (AIS) and the Computer Society (IEEE-CS). After few years and many updates, the new version was published at the end of 2013 year. This last version can be named ACM-IEEE Computing Curricula 2013 (CC2013). In this paper, we present a comparison of the computing curricula degree programs from five countries (Ecuador, France, Germany, Poland and Spain) and the CC2013. The comparison takes into account both the duration and the content of the studies. This comparison can provide several benefits. Firstly, this comparison highlights the differences that exist among the five analysed countries; it can be used to define correspondence tables between different degree programs. Secondly, this comparison also shows the differences from the CC2005 and the following updates (e.g. CC2013) and it shows what should be changed to align with the latest updates.