Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
10
WOS
Status:
Autorzy: Borys Magdalena, Caffiau Sybille, Dugdale Julie, Laskowski Maciej, Luján-Mora Sergio, Meillon Brigitte, Miłosz Marek, Plechawska-Wójcik Małgorzata
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 6701 - 6708
Web of Science® Times Cited: 10
Bazy: Web of Science | IATED Digital Library
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 6th International Conference on Education and New Learning Technologies
Skrócona nazwa konferencji: EDULEARN14
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 7 lipca 2014 do 9 lipca 2014
Miasto konferencji: Barcelona
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This paper presents a summary of the Leonardo da Vinci project called “GUI usability and accessibility: exchanging knowledge and experiences (AUKEE)”, which is a cooperation between three European universities and an industrial partner. The objectives of this paper are threefold. Firstly, the concepts of Massive Open Online Courses (MOOCs) and their growing popularity are presented. The introduction of MOOC is complemented by a discussion of the several definitions of a MOOC. Secondly, the process of course development in the project is demonstrated by focusing on work organization and used course structure. Moreover, the elaborated project results in the form of various types of course materials and online platform are presented. Thirdly, a short discussion about problems and challenges met throughout the project on one hand to satisfy constraints of MOOC creation and on other hand to be adapted to the context of working in an international and multilingual team.