Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.5
Język: polski
Strony: 132 - 142
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski
Celem artykułu jest przedstawienie komunikacji marketingowej online z wykorzystaniem blogów, jako współcześnie stosowanych instrumentów umożliwiających skuteczną interakcję z klientami. Blogi pozwalają na budowanie, wzmacnianie i utrwalanie relacji z klientami, zarówno potencjalnymi jaki i dotychczasowymi. Wykorzystują aktualne trendy w komunikacji z otoczeniem oraz unikalne użyteczności oferowane przez Internet. Komunikat marketingowy docierający do odbiorców nowoczesnymi kanałami zapewnienia skuteczny odbiór, większe zainteresowanie i jednocześnie pozytywnie wpływa na postrzeganie marki. Wynika to z faktu, iż Internet ma obecnie ogromny wpływ na postawy, motywacje i styl życia klientów. W artykule ujęto charakterystykę blogów jako kluczowych narzędzi internetowych, dzięki którym możliwe jest tworzenie więzi i proaktywnych, czy nawet partnerskich relacji z klientami