Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.95
Język: polski
Strony: 160 - 172
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Wraz z popularyzacją i rosnącym zasięgiem Internetu coraz większa liczba osób otrzymuje dostęp do ogromnej liczby informacji. Dla zdecydowanej większości organizacji rozwój Internetu oznaczał głównie powstanie nowego medium komunikacji marketingowej. W XXI wieku nie wystarczy,aby przedsiębiorstwo wytwarzało dobry jakościowo produkt - musi się ono w profesjonalny sposób porozumiewać z otoczeniem, a to determinuje rozwój instrumentów komunikacji marketingowej.
People have access to a large number of information with the popularization the increasing reach of the Internet. For the most organization, development of Internet i creating a new medium of marketing comunication. In the twenty-first century, is enough, the company produces a good quality product - it must be profesional comunication with the environment. This determines the development of markt communication tools.