Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

Status:
Autorzy: Bardou Daniel , Adam Jean-Michel , Miłosz Marek, Merceron Agathe, Ripphausen-Lipa Heike , Kapocius Kestutis , Toppinen Arto
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 587 - 593
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Scopus | Web of Science Core Collection | IEEE Xplorer
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 2015 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 18-20 March 2015, Tallinn, Estonia
Termin konferencji: 18 marca 2015 do 20 marca 2015
Miasto konferencji: Tallinn
Państwo konferencji: ESTONIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The PROMIS Project is an ongoing EU Tempus Project for setting up ISC (Informatics as a Second Competence) Master's degrees in Central Asia. We are more specifically concerned with ensuring the vocational aspect of studies and tightening the relationships between companies and universities in this project. To meet these goals we mainly propose to base the curricula organization on both reverse teaching and apprenticeship. As we also want the degrees to be part of an international network many tasks of the project are dedicated to sharing and discussing pedagogical materials and methods between European and Central Asia partners. This paper contains a general presentation of the PROMIS Project and a focus on the organization of pedagogical workshops that are its most important pedagogy sharing task.