Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Żminda Tomasz, Łobaziewicz Monika
Wersja dokumentu: Drukowana
Arkusze wydawnicze: 0,99
Język: angielski
Strony: 102 - 120
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Creation of a marketing product is an external business process that involves different partners who can cooperate in a business-to-business model. This process can be supported by ICT, so ICT favors the development of a process approach to management. In the article based on a case study authors identify economic, social and psychological effects resulting from use of ICT in a business activity - in the process of a marketing product creation. In this article it has been shown that ICT can be use to build B2B system enabling an enterrprise to automatize routine and repetitive activities that helps to put more attention to the important issues in designing of marketing products. Such a system improves the management of the marketing projects in a significat including plannin, cost estimation, scheduling, carrying out and settling a project. The application of ICT technologies contributes to generating economic, social and psychological advantages.