Metody symulacyjne w CRM
Fragment książki (Rozdział w książce)
Status: | |
Autorzy: | Bojanowska Agnieszka |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0.5 |
Język: | polski |
Strony: | 613 - 621 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Inne |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | polski |
W niniejszym artykule autorka prezentuje wybrane możliwości zastosowania metod symulacyjnych w przedsiębiorstwach w kontekście koncepcji zarządzania relacjami z klientem ( CRM - Customer relationshp Management). Są to grupy symulacyjne, które można wykorzystać do szkolenia pracowników przy wdrażaniu CRM oraz symulacja zachowań konsumentów na rynku, która pozwala na podjęcie odpowiednich decyzji w przedsiębiorstwie. W artykule zaprezentowany również zostanie przykładowy model badania wartości (CLC) klienta dla banku, który jest również istotny z punktu widzenia budowania relacji z klientem |