Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Bojanowska Agnieszka
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.5
Język: polski
Strony: 613 - 621
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Inne
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski
W niniejszym artykule autorka prezentuje wybrane możliwości zastosowania metod symulacyjnych w przedsiębiorstwach w kontekście koncepcji zarządzania relacjami z klientem ( CRM - Customer relationshp Management). Są to grupy symulacyjne, które można wykorzystać do szkolenia pracowników przy wdrażaniu CRM oraz symulacja zachowań konsumentów na rynku, która pozwala na podjęcie odpowiednich decyzji w przedsiębiorstwie. W artykule zaprezentowany również zostanie przykładowy model badania wartości (CLC) klienta dla banku, który jest również istotny z punktu widzenia budowania relacji z klientem