Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Borys Magdalena, Mitaszka Mateusz, Pudło Przemysław
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,6
Język: angielski
Strony: 2774 - 2780
Web of Science® Times Cited: 6
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 10th International Technology, Education and Development Conference
Skrócona nazwa konferencji: INTED 2016
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 7 marca 2016 do 9 marca 2016
Miasto konferencji: Valencia
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The goal of this paper is to emphasize motivation aspects of gamification, to discuss the example of gamified language learning platform and to examine whether eye-tracking technology can be used to determine the impact of game mechanics on learner’s behaviour through visual attention. Three research question were stated for the experiment conducted by authors. A group of 13 participants were asked to use the online application for language learning with applied game mechanics at least for two weeks. Then the participants were invited to use the application and complete 4 tasks with eye-tracking recording. Moreover, the questionnaire in which participants assessed theirs motivation, engagement and experience with application was conducted. The experiment results were introduced and discussed