Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Borys Magdalena
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 2712 - 2717
Web of Science® Times Cited: 2
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 10th International Technology, Education and Development Conference
Skrócona nazwa konferencji: INTED 2016
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 7 marca 2016 do 9 marca 2016
Miasto konferencji: Valencia
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Human Computer Interaction (HCI) is emerging as an engineering discipline, therefore more often become a part of curriculum for both Bachelor and Master’s Degree in computer science. The paper briefly review of selected literature about HCI and its teaching methods. Among others, HCI teaching methods based on case studies or patterns could be found. Moreover, in the paper the author’s project-based approach of teaching software usability engineering is described in details and discussed. Finally, author presents the students’ assessment of their overall class experience as well as each of class activities in three aspects: its usefulness in professional life, level of gained knowledge and acquired experience