Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Warianty tytułu:
The variability of diagnostic, control and multimedia protocols in vehicles
Autorzy: Sumorek Andrzej
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 0
Strony: 2583 - 2592
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Podzespoły elektryczne i elektromechaniczne pojazdu różnią się funkcjonalnością i szybkością działania. Jest to powód dla którego pojazd wyposażony jest w kilka lub kilkanaście sieci informacyjnych również różniących się niezawodnością i szybkością komunikacji. Typowe opracowania dotyczące funkcjonowania sieci informatycznych pojazdów najczęściej dotyczą jednego typu sieci. W niniejszym artykule podjęto próbę porównania najważniejszych parametrów komunikacyjnych protokołów stosowanych w sieciach komunikacyjnych pojazdów.
The electrical and electromechanical components ofthe vehicles differ in functionality and speed ofoperation. This is the reason why the vehicle is eąuipped with several types of Information networks. The networks differ in reliability and speed of communication. Typical studies on the functioning ofvehicles networks most often refer only one type of network. This article attempts to compare the main parameters of communication protocols used in vehicle communication networks.