Applying of gamification in rising social awareness of urban residents
Fragment książki (Materiały konferencyjne)
MNiSW
15
WOS
Status: | |
Autorzy: | Plechawska-Wójcik Małgorzata, Schmidtke Marcin, Skublewska-Paszkowska Maria |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,5 |
Język: | angielski |
Strony: | 8390 - 8396 |
Web of Science® Times Cited: | 9 |
Bazy: | Web of Science |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | 9th International Conference of Education, Research and Innovation |
Skrócona nazwa konferencji: | ICERI 2016 |
URL serii konferencji: | LINK |
Termin konferencji: | 14 listopada 2016 do 16 listopada 2016 |
Miasto konferencji: | Seville |
Państwo konferencji: | HISZPANIA |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | angielski |
The aim of the paper is to determine if the gamification can be used to raise social awareness of a city's residents, through mobilizing the society to increase physical activity. The gamification mechanisms and the research method were described, along with the research group. The research was conducted by team of teachers and students from Lublin University of Technology. Data collected from two questionnaires (before starting to use the application, and after a month of using) were gathered. The answers were analysed and tested with statistical tests. |