Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Plechawska-Wójcik Małgorzata, Schmidtke Marcin, Skublewska-Paszkowska Maria
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 8390 - 8396
Web of Science® Times Cited: 9
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 9th International Conference of Education, Research and Innovation
Skrócona nazwa konferencji: ICERI 2016
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 14 listopada 2016 do 16 listopada 2016
Miasto konferencji: Seville
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The aim of the paper is to determine if the gamification can be used to raise social awareness of a city's residents, through mobilizing the society to increase physical activity. The gamification mechanisms and the research method were described, along with the research group. The research was conducted by team of teachers and students from Lublin University of Technology. Data collected from two questionnaires (before starting to use the application, and after a month of using) were gathered. The answers were analysed and tested with statistical tests.