Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
spoza wykazu
Status:
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,8
Język: angielski
Strony: 135 - 142
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Inne
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
The aim of the article is to identify mistakes and problems in marketing communication occurring during agricultural trade shows and exhibitions. The application research was carried out in the framework of research conducted at the Department of Marketing in 2014. The indirect goal was to formulate key features of trade shows and exhibitions for a given ag ricultural company. The research results confirmed that the respondents view trade shows as the best opportunity for identifying current market trends and selecting the best possible offer. This conclusion has also been confirmed by a large group of people who, in their questionnaires, declared their participation as observers and customers. Over a half of the respondents participate in trade shows three times a year. Therefore, exhibitors should make every effort to make their stands attractive, their offer unique and their staff perfectly prepared