Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna, Maciaszczyk Magdalena
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.5
Język: angielski
Strony: 279 - 286
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The article is aimed at an evaluation of consumer behaviour in the context of market hanges. These changes concern different aspects of market functioning. On the one hand those changes affect consumption of new products. On the other they refer directly to the level and ways of meeting consumers’needs. In both cases information and communication technologies determine buying processes. The article presents the research approach based on literature and empirical examinations. There were presented results of surveys carried out among physically disabled inhabitants of Lublin province concerning the attitudes of physically disabled consumers towards new products being launched, modern technologies or social media was emphasised. The ROPO effect (Research Online Purchase Offline) and conditioning of its appearing were included. The research material was constituted by 125 survey questionnaires.