Satisfaction of secondary school students in algorithm learning using web classroom application – research results
Fragment książki (Materiały konferencyjne)
Status: | |
Autorzy: | Wilkołazki Marcin, Pańczyk Beata |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,6 |
Język: | angielski |
Strony: | 546 - 554 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | TAK |
Nazwa konferencji: | 11th International Technology, Education and Development Conference |
Skrócona nazwa konferencji: | INTED 2017 |
URL serii konferencji: | LINK |
Termin konferencji: | 6 marca 2017 do 8 marca 2017 |
Miasto konferencji: | Valencia |
Państwo konferencji: | HISZPANIA |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | angielski |
The article presents quantitative indicators comparing the effectiveness of learning and students' satisfaction with their achievements in the difficult area of algorithmic. The research was done using specially designed web application. |