Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Wilkołazki Marcin, Pańczyk Beata
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,6
Język: angielski
Strony: 546 - 554
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 11th International Technology, Education and Development Conference
Skrócona nazwa konferencji: INTED 2017
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 6 marca 2017 do 8 marca 2017
Miasto konferencji: Valencia
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The article presents quantitative indicators comparing the effectiveness of learning and students' satisfaction with their achievements in the difficult area of algorithmic. The research was done using specially designed web application.