Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Jarzyna Wojciech, Zieliński Dariusz, Hołyszko Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 287 - 292
Scopus® Cytowania: 1
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The article presents research on minimising transmission losses in the trolleybus electric traction. The problem in question is the minimisation of these losses by applying systems with storage batteries. Different locations of such batteries in the network were analysed. The calculation of the power loss, voltage and current drops were made using the actual measurement results on a sample section of the trolleybus line. More than a sixfold reduction of the power loss was obtained for the supercapacitor battery location at the end of the analysed section. These results provide clear evidence that the retrofitting of electric traction in correctly placed storage batteries brings significant economic effects.