Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Kolano Krzysztof, Litwin Mateusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 273 - 277
Scopus® Cytowania: 3
Bazy: Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
This article presents the results of simulations of the electric drive system in a city vehicle. The main objective of the research was to analyse the work of the recuperation of the drive. The article points out the desirability of the use of an electric drive with increased capacity to improve the recuperation performance. Attention is drawn to a significant reduction in energy consumption of a vehicle equipped with a drive system with increased power, especially during its operation in an area of considerable diversity in height. The paper points out the possibility of reducing the capacity of the chemical battery in a vehicle of this design, which will significantly reduce its production costs. For the simulation calculations an advanced ASM model of vehicle kinematics was used, prepared by dSPACE, and the electric drive model developed by the authors.