Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Dzieńkowski Mariusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,8
Język: angielski
Strony: 6630 - 6638
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies
Skrócona nazwa konferencji: EDULEARN 17
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 lipca 2017 do 5 lipca 2017
Miasto konferencji: Barcelona
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Learning programming languages along with algorithm design and analysis as well as data structures play a vital role among many topics included in the higher education curriculum of studies in the field of Computer Science. Efficient reading, comprehension and prediction of algorithms are fundamental skills that should be acquired by every student of Computer Science prior to the skill of writing own programs. The most popular forms of presentation of algorithms include textual description, pseudocode, graphical forms, diagrams and a code of a given formal language. The aim of this paper is evaluation of different ways of presentation of algorithms and their influence on the efficiency of analyzing of algorithms and, in consequence, on the efficiency of learning programming. The presented study used eye tracking that enables to obtain visual attention information of subjects tracing algorithms.