Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

Status:
Autorzy: Łukasik Edyta, Skublewska-Paszkowska Maria
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 9065 - 9070
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 9th International Confrence on Education and New Learning Technologies
Skrócona nazwa konferencji: EDULEARN 17
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 lipca 2017 do 5 lipca 2017
Miasto konferencji: Barcelona
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
E-learning is a modern technology used in many universities for training, evaluation or assessment of the students. It has opened new opportunities for distance learning and virtual laboratories. The purpose of this paper is to assess the usefulness of the e-learning platform for Computer Science students at the Lublin University of Technology, Poland. The architecture of the platform is described. The survey examined the students of the first and second degree of the Information and Communication Technology (ICT) field. It verified the students’ knowledge about e-learning systems. The respondents indicated the advantages and disadvantages of e-learning platforms. They assessed the usefulness of individual components of the course and pointed out which should be reduced or expanded. The research results indicate the directions of development of this form of teaching in further education in this field.The students were also asked to evaluate the frequency of use of individual components of the courses. The results obtained indicate that an e-learning platform is a huge help in higher education, both for students and lecturers.