Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Warianty tytułu:
The electronic modification of operating parameters of automotive engine ignition
Autorzy: Boguta Artur
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Wolumen/Tom: 13
Strony: 21 - 27
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Współczesne sterowniki silników ZS realizują wiele funkcji, sterując jednostką napędową. Producenci aut dążą do pełnej automatyzacji w sterowaniu pracą silnika. Sterowniki silników dbają o wytworzenie odpowiedniego momentu obrotowego przy największej sprawności i spełnieniu norm dotyczących emisji spalin. Większość programów sterujących jest napisana tak, żeby poprawnie sterować silnikami produkowanymi seryjnie. Indywidualne podejście do każdej jednostki napędowej może znacznie poprawić jej parametry.
Today's drivers of diesels perform many functions, controlling the driving unit. Car manufacturers strive for full automation in the control engine operation. Motor controllers ensure proper torque to produce at maximum efficiency and meet emissions standards. Most application programs are written so as to properly control the production series engine. Individual approach to each driving unit can significantly improve its performance.