Aktywizujące metody nauczania i ich wpływ na efektywność procesu kształcenia
Fragment książki (Rozdział w monografii)
MNiSW
20
Poziom I
Status: | |
Autorzy: | Płecha Agata, Szulżyk-Cieplak Joanna |
Dyscypliny: | |
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Arkusze wydawnicze: | 0,65 |
Język: | polski |
Strony: | 299 - 309 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 15 września 2017 |
Abstrakty: | polski | angielski |
Tematykę artykułu stanowi omówienie aktywizujących metod nauczania stosowanych w procesie kształcenia. Szczególną uwagę zwrócono tutaj na aktywizowanie uczniów z wykorzystaniem technologii informacyjnych. Przeprowadzone badania dotyczące wpły wu metod aktywizujących na proces nauczania - uczenia się potwierdziły, że wykorzystywanie interaktywnych pomocy dydaktycznych skutkuje podniesieniem efektywności w zakresie poziomu wiedzy, stopnia jej zrozumienia oraz umiejętności odpowiedniego wykorzystania w konkretnej sytuacji. | |
The subject of this article consists of discussion of activating teaching methods used in the education process. Particular attention has been paid to activating learner with using information technology. Conducted research proved that the interactive teaching aids raise efficiency of the level of knowledge, degree of understanding it and the ability to use it appropriately in a particular situation. |