Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Płecha Agata, Szulżyk-Cieplak Joanna
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,65
Język: polski
Strony: 299 - 309
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 15 września 2017
Abstrakty: polski | angielski
Tematykę artykułu stanowi omówienie aktywizujących metod nauczania stosowanych w procesie kształcenia. Szczególną uwagę zwrócono tutaj na aktywizowanie uczniów z wykorzystaniem technologii informacyjnych. Przeprowadzone badania dotyczące wpły wu metod aktywizujących na proces nauczania - uczenia się potwierdziły, że wykorzystywanie interaktywnych pomocy dydaktycznych skutkuje podniesieniem efektywności w zakresie poziomu wiedzy, stopnia jej zrozumienia oraz umiejętności odpowiedniego wykorzystania w konkretnej sytuacji.
The subject of this article consists of discussion of activating teaching methods used in the education process. Particular attention has been paid to activating learner with using information technology. Conducted research proved that the interactive teaching aids raise efficiency of the level of knowledge, degree of understanding it and the ability to use it appropriately in a particular situation.