Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Miłosz Marek
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Wolumen/Tom: 49
Strony: 111 - 121
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Proces wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania jest długotrwały, kosztowny i pełen pułapek. Znaczna część problemów, związanych z tym procesem, posiada swoje źródło w użytkowniku końcowym. W artykule przedstawione zostały wyniki badań poziomu satysfakcji z procesu wdrożenia użytkowników końcowych zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania klasy ERP. Analizie poddano grupę pracowników przedsiębiorstwa realizujących wdrożenie i eksploatujących system. Rezultaty oceny są niejednoznaczne. Wskazują jednak na istotne problemy z jakością wdrożenia systemu ERP. Blisko połowa użytkowników ocenia negatywnie system i jego wdrożenie. W artykule przedstawione zostały także rekomendacje wynikające z przeprowadzonych badań.
Theprocess of integrated management information system implementation is longłasting, expensive and fuli ofpitfalls. Many of the problems associated with this process have their source in the end-user. In the article there were presented results of research on the level of satisfaction of end-users with theprocess of implementation of integrated information management ERP system. A group of employees of the company implementing and using the system was analysed Results of the research company implementing and using the system was analysed. Results ofthe research are ambiguous. They however, point significant problems with the ąuality of ERP system implementation. Nearly half ofthe respondents have evaluated negatively the system and its implementation. The article presents the recommendations arising from the study.