Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Plechawska-Wójcik Małgorzata, Miłosz Marek, Dzieńkowski Mariusz
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,8
Język: angielski
Strony: 8609 - 8617
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 10th International Conference of Education, Research and Innovation
Skrócona nazwa konferencji: ICERI 2017
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 16 listopada 2017 do 18 listopada 2017
Miasto konferencji: Seville
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The European Union higher education is subject to internationalization and adaptation to the requirements of the labor market. Both these trends necessitate development of new interdisciplinary curricula in English. The article presents lessons learned from the project of the development of the new Master's program called Mobile Application Development in Environmental Monitoring which was pursued at the Lublin University of Technology in Poland. The paper also concentrates on results of the project evaluation conducted among the project team members and obtained by means of a survey during a meeting closing the activity. The survey consists of five closed questions groups: the influence of the project on various aspects of work of an academic teacher, positive and negative aspects of the project, the level of satisfaction with participation in the project and the level of fulfilled expectations. The paper presents conclusions from the realization of the tasks that will hopefully enable other teams to use the discussed experiences and selected examples of practices in MADEM in order to increase the probability of success in similar projects