Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Czerniec Myron
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: polski
Strony: 115 - 123
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 6 września 2017
Abstrakty: polski
Na podstawie metody autorskiej obliczeniowej trwałości przekładni zębatych został przebadany wpływ współczynnika tarcia ślizgowego na trwałość walcowej przekładni o zębach prostych lokomotywy przy zmiennych wskutek zużycia zębów warunkach kontaktu w zazębieniu korygowanym dwu – jedno – dwu parowym. Ustalono, że resurs przekładni będzie maksymalny przy współczynnikach korekcji x1 = –x2 = 0,1 w całym zakresie zmiany współczynnika tarcia ślizgowego.