Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Skulimowski Stanisław, Montusiewicz Jerzy, Szymczyk Tomasz, Wójcicki Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 6340 - 6348
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 12th International Technology, Education and Development Conference
Skrócona nazwa konferencji: INTED 2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 5 marca 2018 do 7 marca 2018
Miasto konferencji: Valencia
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Currently there are many tools, both virtual and practical, available to help learn programming and electronics that increase availability for those who have not dealt with this subjects before - this includes retraining, broadening horizons and primary learning. The following article is an result of research to show whether Lego MindStorms and the LabView platform can be used as learning tools for programming and electronics. The authors wanted to see if known theoretical basis would allow participants to complete the task, and to acquire new experimental knowledge through discoveries. The article contains the results of didactic research run on different age groups - kids of age 5-10 and students of age 20-30 and people with different technical knowledge. Differences in the approaches to task completion and gaining knowledge about previously unknown technology have been demonstrated.