Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Plechawska-Wójcik Małgorzata, Buszewicz Marcin
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 7209 - 7214
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 11th International Technology, Education and Development Conference
Skrócona nazwa konferencji: INTED 2017
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 6 marca 2017 do 8 marca 2017
Miasto konferencji: Valencia
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The paper presents results of performance analysis of Unity 3D game engine focusing on the aspect of physical simulations using rigid body objects. Main aspects of the analysis is testing performance of CPU on the aspect of rendering and work of built-in PhysX physics engine. The aim of the paper is to determine how efficiently Unity 3D handles the aspect of physical simulations depending on the usage of different number of rigid bodies and complexity of their colliders. The research was conducted by team of teachers and students from Lublin University of Technology as a part of the 3D graphic seminar project