Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Tokovarov Mikhail, Kopniak Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Strony: 4321 - 4329
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: 10th International Confrence on Education and New Learning Technologies
Skrócona nazwa konferencji: EDULEARN 18
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 2 lipca 2018 do 4 lipca 2018
Miasto konferencji: Palma de Mallorca
Państwo konferencji: HISZPANIA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Interesting and spectacular interface involving not only interaction with a computer but also real physical activities and possibility to touch and take a closer look at the subject makes any educational process significantly more effective and even entertaining. The present paper describes the project of creation a board game to be applied as the base for lessons of history of Lublin (Poland). The project includes two parts: low level based on broad network of RFID readers interacting with Arduino and high level GUI based on Android platform. Special focus was made on the aspect of intercommunication between the parts of low-level part and between the low-level and high level parts as many tasks appeared to be quite challenging. The paper may be useful for those who intend to implement their own solutions based on extensive network of sensors interacting with Arduino and other devices of higher level.