Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
20
Poziom I
Status:
Autorzy: Dmitruk Michał
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 1,2
Język: polski
Strony: 83 - 102
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 22 listopada 2018
Abstrakty: angielski
Parking solution in urban areas, particularly within residential districts is an issue requiring extensive analysis and often appropriate designed intervention. The constantly increasing number of cars creates problems in residential developments as well as mares the aesthetics of the public realm, forcing architects, city planners and designers to introduce solutions conceiving and arranging parking zones. These issues challenge both newly designed districts, as well as those dating back to the previous century. Local housing authorities often take actions aimed at remedying the resulting difficulties and providing residents with a decent standard of living. The author of this chapter attempts to showcase the challenges associated with parking cars in residential areas and consequently will indicate the implemented solutions and their effectiveness. Additionally the future relationships between automobiles and urban areas will be weighed and explored.