Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Romanyuk Olexander N., Avramchuk Olena E., Martynyuk Volodymyr V., Mekebayev Nurbapa, Kaczmarek Cezary
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,6
Język: angielski
Strony: 1731 - 1738
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: The Summer XLII-nd IEEE-SPIE Joint Symposium on Photonics, Web Engineering, Electronics for Astronomy and HIgh Energy Physic Experiments
Skrócona nazwa konferencji: XLII SPIE-IEEE-PSP 2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018
Miasto konferencji: Wilga
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The law of conservation and transformation of energy proves one of the fundamental laws of nature. In mechanics, this law is defined as the law of conservation of mechanical energy. It states that the total mechanical energy of a closed system of bodies, where solely conservative forces interact, remains constant. Consideration is given to the methodical recommendations related to implementing laboratory experiments for the experimental verification of the law of the energy conservation in a closed system. The paper is aimed at theoretically substantiating the use of innovative techniques of carrying out laboratory experiments in physics under the present-day conditions of training military students of higher military educational establishments which will contribute to developing their professional competence under the conditions of the fundamental and professional training integration.