Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Bashkov Evgeniy A., Zori Anatolii A., Al-Oraiqat Anas M., Tleshova Akmaral, Kisała Piotr
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,6
Język: angielski
Strony: 264 - 271
Web of Science® Times Cited: 0
Scopus® Cytowania: 0
Bazy: Web of Science | Scopus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: The Summer XLII-nd IEEE-SPIE Joint Symposium on Photonics, Web Engineering, Electronics for Astronomy and HIgh Energy Physic Experiments
Skrócona nazwa konferencji: XLII SPIE-IEEE-PSP 2018
URL serii konferencji: LINK
Termin konferencji: 3 czerwca 2018 do 10 czerwca 2018
Miasto konferencji: Wilga
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
The article considers experience of creating of system of realistic 3D stereo visualization by raytracing method on GPU basis. The basic organization of such 3D stereo visualization systems and parallel architecture of computing systems for realistic synthesis of stereo images by raytracing method were proposed. The developed architecture of 3D stereo visualization systems is able to solve the problem associated with middle 3D scene complexity image synthesis in real-time mode.