Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Laskowski Maciej
Rok wydania: 2011
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 10
Wolumen/Tom: 124
Strony: 447 - 451
Web of Science® Times Cited: 2
Bazy: Web of Science
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
The project method is one of the most efficient learning methods for the university studies, as students are encouraged to solve different problems independently with their professor acting as a consultant, not as a lecturer. This article describes the sample project submitted for 2011 Google Online Marketing Challenge, one of the multicourse project competitions, which served as an excellent opportunity to enrich the commonly used didactic techniques. Pros and cons of this teaching method are analyzed.